неділя, 18 червня 2017 р.

Звіт про роботу англомовного табору у Кротошинській ЗОШ I-III ст.












   Пришкільний мовний табір «Кротошинець» з чотиригодинним перебуванням  дітей,  був організований  у Кротошинській школі з 1 по 14 червня. Його відвідували 50 учнів 4-8 та 10 класів.
   Начальником табору була призначена педагог-організатор Партика Л.І., а вихователями працювали: вчитель англійської мови – Бентковська Л.С., вчитель української мови та літератури - Римашевська Юлія Ігорівна,  вчитель основи здоров’я - Гавура Ганна Володимирівна та вчитель  фізичного виховання - Бобенчик Роман Степанович.
    Ми намагалися забезпечити повноцінний літній відпочинок, створити у дітей хороший емоційний настрій, покращити їхні комунікативні навички, навчити їх працювати в колективі, використовувати іноземну мову в побуті, виховати повагу до традицій та звичаїв інших народів, виявити інтереси та захоплень дітей, розвинути бажання отримати нові знання, вміння, навички, навчити працювати у колективі.
   Всі види виховної діяльності в таборі здійснювалися відповідно до режиму дня. Діти були поділені на 2 загони. Вони на практиці застосовували знання англійської мови, отримані протягом навчальних років. Учні мали можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її в ігровій  формі.
   Школярі також здобули необхідні мовні навички, непомітно подолали мовний бар'єр, удосконалили свою розмовну мову, поєднали навчання із захопливим відпочинком а найголовніше — отримали мотивацію для подальшого удосконалення знання іноземної мови. А вихователі підбирали для них заняття для зручного і невимушеного вивчення мови.
    Щодо змісту роботи з учнями, нашими вчителями було обрано тематичний напрямок:  «Навколо світу за 14 днів». Щодня наші учні мандрували до найдивовижніших куточків світу з захоплюючою історією та неповторною культурою. Для них передбачили організацію комунікативно особистісних видів діяльності, зокрема: рольові ігри, римівки, вірші, пісні, перегляд мультфільмів, фільмів, їхнє обговорення, читання і обговорення, фізкультхвилинки та рухливі ігри.

   Підчас занять вчителі використовували різноманітні відео та аудіо матеріали, проектну дошку. Також не обійшлось без екскурсій (поїздка в Sky Park, поїздка в Київ, екскурсія на ставок).

Немає коментарів:

Дописати коментар